Tencent i Huawei udružuju snage na razvoju cloud gaminga!

Tencent i Huawei udružuju snage na razvoju cloud gaminga!



Trenutno dva najveća tehnološka diva iz Kine spojila su snage na jednom od najpopularnijih projekata iz područja mobilnog gaminga - igranja u oblaku (ili cloud gaming). Huawei Technologies i Tencent Holdings zajedno će osnovati laboratorij za razvoj igara koji će istraživati upotrebu vrhunskih tehnoloških dostignuća kao što su cloud gaming, vještačka inteligencija (AI), virtuelna stvarnost (VR) i proširena stvarnost (AR) u industriji video igara.


Jedna od ključnih projektnih ideja je korištenje računarske snage Huaweijevog Kunpeng procesora koji bi koristili za razvoj Tencentove platforme GameMatrix koja bi, kako su iz Tencenta izjavili, trebala postati "vodeće, visokokvalitetno i jeftino rješenje za mobilni cloud gaming."


Osim toga, laboratorij koji osnuju radit će i na optimiziranju sistema video igara i njihove potrošnje baterije, kreiranju novih metoda i alata za uklanjanje pogreški kao i primjenjivanju AI, VR i AR pri stvaranju novih formata video igara.


Tencent je trenutno jedno od najvećih imena u svijetu video igara, dok je telekomunikacijskom gigantu Huaweiu ovo relativno novo područje. Mnogi analitičari iz tehnološkog svijeta su potvrdili kako je ovo odličan strateški za obe kompanije, a pogotovo za Huawei kojoj ovo partnerstvo može pomoći da smanji negativni uticaj koji je američka zabrana imala na njihovu prodaju mobitela preko okeana.


Cloud gaming je trenutno jedno od najpopularnijih područja u industriji. Igrači bi umjesto interne memorije uređaja ili diskova svoje video igre mogli pokretati iz oblaka koji se nalaze na veoma moćnim serverima. Uređaj bi na te servere slao naredbe igrača dok igra - brzo trčanje, skakanje, pucanje - a on bi kao povratnu informaciju izvršavao te naredbe. Igrači prema tome ne bi morali skidati igre i samim tim ne bi bili ograničeni snagom svojih uređaja.


Koncept za cloud gaming postoji već godinama u različitim oblicima, ali noviji rast cloud data centara kao i uvođenje 5G otvorili su nove mogućnosti smanjujući kašnjenje u mreži što je ujedno najveži problem cloud gaminga. Tencent je prošle godine pokrenuo javno testiranje njihove prve cloud gaming platforme START na kojoj su surađivali sa Intelom. Huawei je, s druge strane, također surađivao s drugom najvećom kineskom kompanijom NetEase, isto na razvoju cloud gaming usluge igranja.


U svijetu se sve više kompanija okreće potrazi svog mjesta u ovoj oblasti, a mnoge su već ponudile svoje verzije kao što je Googleova Stadia, xCloud od Microsofta, Nvidijin GeForce Now i Sonyjev PlayStation Now.

   |  

   |  

  • Facebook - White Circle
  • YouTube
  • Instagram - White Circle
  • Twitter - White Circle

trocketbajrovic@gmail.com   |   71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina

© 2019 BY e-volution.com