Resident Evil: Modernizacija klasika uz očuvanje temeljnih vrijednosti!



Posljednjih smo godina mogli primijetiti značajan porast remake i remastered verzija klasičnih video igara. Najviše pažnje je, kada su u pitanju ovi naslovi, privlačio svakako Resident Evil 2. Moderniziranje klasika, njegovo oblačenje u novo ruho, relativno je riskantan poduhvat, pogotovo u pogledu recepcije fanova. Capcom je u rekreiranje RE2 uložio mnogo truda i svu svoju ljubav u franšizu, zbog čega smo i dobili jednu od najboljih igara u 2019. godini. Otprilike u isto vrijeme, nešto malo kasnije, Capcom je počeo raditi na remakeu još jednog Resident Evil klasika. Nedavno smo imali priliku da igramo demo verziju, no dok ovo pišemo Resident Evil 3 je već uveliko dostupan u cjelosti na Steamu.


Resident Evil 3 nas ponovo stavlja u mračni svijet klasičnog horora u kojem živi mrtvaci vrebaju u svakom tamnom ćošku, a igra donosi mnogo poboljšanja o kojima su i programeri i publika mogli samo sanjati 1999. godine. Raccoon City sada krase moderni vizuali, a borba je u potpunosti prerađena stavljajući kameru iznad ramena lika. Kao igrači koji su 1999. godine igrali Resident Evil 3: Nemesis, smatramo da su ovi potezi doveli do još bolje igrivosti naslova, a ne samo u vizelnom pogledu (ne znam za vas, ali mene je kamera strašno nervirala u starom dijelu).


O uloženom trudu su govorili i ljudi koji stoje iza ovih naslova, a producent Peter Fabiano je rekao kako su se remakeovi Resident Evil igara radili istovremeno, tako da nisu mogli puno toga usvojiti kada je riječ o učenju i iskustvu nakon izlaska RE2. No, obe igre su koristile isti sistem kao i kameru preko ramena.


Capcomov RE sistem, koji je skraćenica za Reach for the Moon, a ne za Resident Evil, temeljni je dio na kojem se zasniva i recentniji uspjeh franšize. Od izlaska Resident Evil 7, koji je i uveo perspektivu iz prvog lica, Capcom radi i preoblikuje osnovu ovog sistema kako bi što bolje oživili noćne more iz prošlosti, te je kao takav bio ključan za modernizaciju ova dva remakea.


I dok su u Capcomu bili fokusirani na to da RE3 donese dozu svježine i modernosti, Fabiano napominje kako je bilo važno da ispoštuju originalnu verziju. RE3: Nemesis je zadržao većinu poznatih lica iz stare verzije, a je li je uspio ispoštovati, na vama je da odlučite (mi smatramo da jeste).


"Imali smo sreću da na projektu rade i neki originalni članovi koji su 1999. radili na RE3: Nemesis, uključujući režisera Kiyohiko Sakatu.", istakao je Fabiano. "Oni su nam jako puno pomogli da zadržimo viziju originala dok uvodimo promjene."



Svojevremeno RE3: Nemesis je trebao biti kao manji spinoff koji bi prekratio vrijeme dok je na trećem dijelu radio režiser Hideki Kamiya. Najava konzole PlayStation 2 navela je kompaniju da Hidekijev projekat skroz odbaci kako bi se fokusirali na verzije igara za novu generaciju konzola, koja će biti Resident Evil 4. Tako je spinoff Nemesis dobio titulu trećeg dijela, umjesto planiranog otkazanog Hidekijevog nastavka.


Kiyohiko Sakata je bio vodeći programer 1999. godine, što je njegovu ulogu u remakeu činilo od vitalnog značaja, pogotovo uz poznavanje sistema koji su RE3 prvenstveno učinili klasikom. Remake igre je više pravolinijsko i akcijom nabijeno iskustvo Jill Valentine i Carlosa Oliveire prilikom bijega iz zombijima pretrpanog Raccoon Cityja, te na čijem putu stalno iskače čudovište poznato kao Nemesis. To je brza i dinamična igra upotpunjena mehanikom brzog izmicanja iz originalnog naslova, mehanikom koja je od vitalnog značaja tokom borbi protiv Nemesisa.


Osim što su promijenili ugao posmatranja sa kamerom iznad ramena, Sataka je također imao fokus na poboljšanju tempa priče, dizajna likova, kao i opsegu okruženja. Režiser je ovog puta želio da nam ispriča jednu konzistentnu priču. Karakterizacije su nešto bolje razvijene, pogotovo između Jill i Carlosa. A sve ove promjene uticale su i na sam Raccoon City koji je, prema Fabianu, skoro poput još jednog lika u igri.

   |  

   |  

  • Facebook - White Circle
  • YouTube
  • Instagram - White Circle
  • Twitter - White Circle

evolucijaportal@gmail.com   |   71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina

© 2019 BY e-volution.com