Puno vike ni zbog čega


Foto: facebook.com/PlayDauntless/

Autor: Adnan Bajrović


Posljednjih dana internet su preplavile vijesti o novom naslovu iz radionice Epic Games Storea, tvorca popularnog Fortnitea, pod nazivom Dauntless. Inspirisana naslovima kao što je Monster Hunter, Dauntless je smještena u svijet kojim vladaju ogromne zvijeri nazvane Behemonts. Igrači, tzv. Slayeri (Koljači), moraju osloboditi svijet od tih zvijeri tako što će u borbe ići u ekipama od po tri ili četiri člana.


Iako lično nisam fan Fortnitea, moram priznati da mi je njegova grafika možda jedina stvar koja je ostavila pozitivan dojam. Sličnu grafiku su zadržali i u Dauntlessu, te sam, pročitavši da je u pitanju RPG, odlučio da je isprobam.


Niko nije, pa čak ni tvorci igre, očekivao da će ona za svega par dana postići veliku popularnost. Već u prvoj sedmici igra je imala preko pet miliona igrača. Tu količinu igrača njihovi serveri su teško podnosili zbog čega su mnogi igrači čekali i po dva-tri sata kako bi se logovali. Moja je sreća bila pa sam čekao svega dvadesetak minuta.


Nakon kratkog uvoda, te kreiranja lika, ubrzo bivate ubačeni u igru kroz kratku video sekvencu kao i tutorial. Nakon toga, bit ćete prebačeni u grad Ramsgate koji služi kao svojevrsna baza u kojoj se okupljaju igrači, te u kojoj je moguće uzimati nove zadatke, kovati nova oružja, spravljati napitke, trgovati itd. Grad je poprilično ograničen i u njemu nema puno toga za uraditi.


Sve do tog trenutka bilo je relativno lijepo urađeno i veselio sam se igranju, ali tada su naišli problemi. Ispostavilo se da Dauntless ne posjeduje open world u koji je moguće otići i obavljati zadatke istovremeno ubijajući Behemonte. U gradu, na nekom od štandova, pokupite zadatak da ubijete određeno čudovište, nakon čega odete do oglasne table na koju treba ući kako bi se pokrenula potraga za ekipom s kojom ćete ići u borbu. Potraga za drugim igračima, iako imaju višemilionsku bazu igrača, traje nešto duže od jedne minute, te i sam ulazak u borbu traje otprilike isto. Nakon ulaska u borbu, bit ćete bačeni na određeni komad plutajuće stijene na kojoj se nalazi jedno čudovište koje ćete vas trojica ili četvorica nemilosrdno izudarati na smrt svojim velikim mačevima, maljevima ili kopljima (zavisno koje ste odabrali). Kada zvijer umre pokupit dobit ćete određenu sumu experience bodova kao i mnoge sastojke i predmete koje kasnije možete iskoristiti za sastavljanje napitaka i slično. Poslije borbe, vratit ćete se u Ramsgate, gdje ćete pokupiti bodove od onoga ko vas je poslao u borbu, uzeti novi zadatak, ponovo otići do oglasne ploče, ponovo uletiti u borbu i ponovo na smrt izudarati zvijer. I tako u krug ad infinitum.



I to je sve. To je čitava poenta Dauntlessa. Na kraju me i ne čudi što su karakteri dobili ime Koljači. Dva sata sam proveo u igranju, misleći kako će nakon nekog vremena nešto drugo početi da se dešava, neka priča ili neki svijet koji je moguće istražiti. Ali ne, sve vrijeme sam prolazio isti navedeni krug dešavanja i borbi protiv NPC-a koji u tim trenucima nije niti uzvraćao udarce. Nije baš lijepo udarati životinju koja leži, a dijelovi joj se raspadaju, i koja ništa drugo ne radi osim što prima udarce poput vreće za udaranje (iako su zvijeri sa svakim sljedećim nivoom postajale snažnije, značajnih promjena nije bilo sem u samoj dužini trajanja borbe).


Sistem borbe, odnosno kombinacije udaraca su izvedene u stilu Devil May Cry igara, s dodacima ulti udaraca itd. Kada je više igrača okupljeno na istom mjestu oko zvijeri sve blješti od udaraca, što je uz lijepu grafiku zaista dobro odrađeno.


Međutim, potencijal koji je Dauntless imao pada u vodu zbog nedostatka bilo kakve smislene priče i gameplaya koji bi vodio nečemu drugom, a ne beskonačnom ponavljanju istog. Dauntless će, bez sumnje, svoju publiku imati kada se pojavi i kao aplikacija za mobitele. Lično mislim da će ovaj veliki uspjeh koji bilježi posljednjih dana veoma brzo opasti, jer ukoliko developeri ne uvedu neke promjene i prošire svijet igre, ne vidim razloga da se neko dugo zadrži na ovoj igri.


#Dauntless #Fortnite #EpicGame

   |  

   |  

  • Facebook - White Circle
  • YouTube
  • Instagram - White Circle
  • Twitter - White Circle

evolucijaportal@gmail.com   |   71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina

© 2019 BY e-volution.com